Časté otázky

Musím sa pre nákup na magano.sk zaregistrovať?

Nie. Registrácia pre nákup nie je potrebná. Je dobrovoľná. Registráciou na magano.sk však môžete získať prehľad o pravidelných novinkách na e-shope, využívať vernostný program, zbierať body a získavať rôzne zľavy a výhody.

Kedy mi tovar bude doručený?

Termín dodania sa odvíja od dopravcu a spôsobu dopravy a platby, ktorý ste si vybrali. Zvyčajne je doba doručenia do 48h.

Tovar mi stále neprišiel, čo teraz?

Skontrolujte si Vašu e-mailovú schránku, dopravca Vám mohol poslať dodatočné informácie o termíne dodania, prípadne Vám správa mohla spadnúť do spamovej schránky. Ak dopravca žiadne informácie neposkytol, kontaktujte náš zákaznícky servis na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk a radi Vám poskytneme bližšie informácie.

Chcem zmeniť potvrdenú objednávku, ako mám postupovať?

Meniť zadanú a potvrdenú objednávku sa dá iba v prípade, že ste si zvolili platbu na dobierku. V takomto prípade kontaktujte náš zákaznícky servis na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk, najneskôr do 20 minút od potvrdenia objednávky a my urobíme požadované zmeny za Vás.

Ako zistím, že platba prebehla bez problémov?

Po dokončení objednávky posielame na Vami uvedenú adresu potvrdzujúci e-mail. V prípade, že Vám e-mail nedorazil , pozrite sa do spamovej schránky a ak ani tu nemáte žiadnu správu, kontaktujte náš zákaznícky servis na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk

Prišiel mi iný, alebo poškodený výrobok.

Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk a my problém v čo najkratšej dobe vyriešime.

Kde sa môžem informovať o stave reklamácie?

Všetky potrebné informácie o stave reklamácie sme Vám poslali na e-mail, ďalšie otázky Vám radi zodpovieme na našom zákazníckom servise na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk