Časté otázky
Musím sa pre nákup na magano.sk zaregistrovať?
Nie. Registrácia pre nákup nie je potrebná. Je dobrovoľná.
Registráciou na magano.sk však môžete získať prehľad o pravidelných novinkách
na e-shope, využívať vernostný program, zbierať body a získavať rôzne
zľavy a výhody.
Kedy mi tovar bude doručený?
Termín dodania sa odvíja od dopravcu a spôsobu dopravy a platby, ktorý ste si vybrali. Zvyčajne je doba doručenia do 48h.
Tovar mi stále neprišiel, čo teraz?
Skontrolujte si Vašu e-mailovú schránku, dopravca Vám mohol poslať dodatočné informácie o termíne dodania, prípadne Vám správa mohla spadnúť do spamovej schránky. Ak dopravca žiadne informácie neposkytol, kontaktujte náš zákaznícky servis na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk a radi Vám poskytneme bližšie informácie.
Chcem zmeniť potvrdenú objednávku, ako mám postupovať?
Meniť zadanú a potvrdenú objednávku sa dá iba v prípade,
že ste si zvolili platbu na dobierku. V takomto prípade kontaktujte náš zákaznícky
servis na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk,
najneskôr do 20 minút od potvrdenia objednávky a my urobíme požadované
zmeny za Vás.
Ako zistím, že platba prebehla bez problémov?
Po dokončení objednávky posielame na Vami uvedenú adresu
potvrdzujúci e-mail. V prípade, že Vám e-mail nedorazil , pozrite sa do
spamovej schránky a ak ani tu nemáte žiadnu správu, kontaktujte náš zákaznícky
servis na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk
Prišiel mi iný, alebo poškodený výrobok.
Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na : 0910
805 444, alebo na info@magano.sk a my
problém v čo najkratšej dobe vyriešime.
Kde sa môžem informovať o stave reklamácie?
Všetky potrebné informácie o stave reklamácie sme Vám
poslali na e-mail, ďalšie otázky Vám radi zodpovieme na našom zákazníckom
servise na : 0910 805 444, alebo na info@magano.sk